Home Kodeks
Kodeks postępowania etycznego PARR S.A.
Wpisany przez Administrator   
czwartek, 07 maja 2009 11:39

Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. będąc w pełni świadomą znaczenia etyki w codziennej działalności gospodarczej, na zasadzie dobrowolności przyjmuje niniejszy kodeks etyczny i deklaruje, że we wszelkich działaniach rynkowych będzie kierować się jego postanowieniami.

Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. przyjmuje, że reputacja firmy, jej wizerunek oraz zaufanie Klientów jest jednym z najbardziej istotnych czynników. Ochrona tych wartości ma fundamentalne znaczenie dla Spółki.

Postanowienia ogólne:
Niniejszy kodeks etyczny stanowi zbiór norm postępowania, którymi Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego SA i jej pracownicy kierują się w stosunkach wewnątrz firmy a także w relacjach zewnętrznych wynikających z prowadzonej działalności i wykonywanej pracy. Spółka i jej pracownicy są zobowiązani kierować się w szczególności zasadami:

  • profesjonalizmu
  • rzetelności i staranności
  • uczciwej konkurencji
  • rzeczowości
  • dbałości o interesy klientów
  • poufności informacji o klientach
  • równego traktowania wszystkich uczestników obrotu gospodarczego

 

Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w swojej działalności kieruje się przepisami prawa, powszechnie akceptowanymi zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.

Zasady szczegółowe:
Pracownicy Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. :

  • postępują zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji
  • są bezstronni i obiektywni
  • starają się być zaufanym partnerem
  • działają zgodnie z prawem i zasadami współżycia społecznego
  • dbają o dobro Klienta
  • opierają swoje usługi o doświadczenie i profesjonalizm osiągnięty solidną pracą
  • zapewniają poufność informacji o klientach
  • przestrzegają praw autorskich i praw do dorobku intelektualnego
  • zapewniają jednoznaczność zawieranych umów i ich przestrzegają
  • nie przyjmują zleceń, z których nie są w stanie się wywiązać lub też, które nie przyniosą wymiernych korzyści klientom
  • przed przyjęciem zlecenia, ściśle współpracują z klientem w celu dokładnego zrozumienia jego problemów i potrzeb
  • są elastyczni, do każdego zlecenia podchodzą indywidualnie i korzystając ze swojego doświadczenia wnoszą nowy, świeży pogląd
  • zapewniają kompletność i wiarygodność informacji
  • stosują obiektywną ocenę wyników pracy
  • dążą do polubownego załatwiania sporów
  • dążą do podwyższania kwalifikacji zawodowych

Postanowienia końcowe:
Każdy z pracowników PARR S.A. ma obowiązek postępować zgodnie z zasadami niniejszego kodeksu kierując się przekonaniem, że powodzenie firmy w znacznej mierze zależy od jej wiarygodności, reputacji, prestiżu i zaufania klientów, którym oferuje swoje usługi.